»Nismo edini prevoznik na Gorenjskem, imamo konkurenco. V tem razpisu za šolske prevoze se zahteva eno vozilo manj kot za celotno kombinirano izvajanje mestnega in šolskega prevoza. Če imaš vozilo in voznike rezervirane za en posel, jih ne moreš uporabiti pri drugem poslu in seveda mora ta posel nositi stroške.«
»Ne bom dovolil, da Arriva izsiljuje in meče žogico na občino Jesenice, občina mora skrbeti tudi za občinski proračun, iščemo pa tudi rešitve za šolski prevoz.«
»Taktni vozi red ni naša iznajdba, to ureditev že desetletja pozna več evropskih držav. Gre za to, da vlaki in avtobusi ves dan vozijo redno, na 30, 60 ali 120 minut. To prinaša zanesljivost, na katero lahko računa potnik. Običajen taktni vozni red je na eno uro, na bolj priljubljenih linijah lahko pol ure. Lahko pa tudi dve uri, kar je še zmeraj bolje kot nič.«
»Delovanje te družbe, ki je bila ustanovljena pred dvema letoma, smo težko pričakovali. To je bil korak, ki je bil dolgo napovedovan. Državno usklajevanje voznih redov je običajno in logično tudi v drugih državah, s tem bistveno olajšajo povezovanje voznih redov.«
»Povezave so še vedno dokaj slabe. Kljub velikim vlaganjem v železnice šele zdaj počasi vzpostavljamo stanje, kakršno bi moralo biti ob rednem vzdrževanju že pred 30 leti. Realno še nismo dobili skoraj nobenih novih prog, imamo izboljšane postaje. Nismo pa še bistveno skrajšali potovalnih časov.«
»Medtem ko se nemška vlada izgublja v reševanju nesoglasij, sta Verdi in gibanje Petki za prihodnost enotna. Skupaj se borita za varstvo podnebja, dobra delovna mesta in naložbe v javni promet, s katerimi država že dolgo zamuja.«
»Stroški linijskih prevozov za vseh osem let znašajo skoraj milijardo evrov oz. slabih 125 milijonov evrov na leto. Zato smo konec leta na družbi Arriva in Marprom podali poziv glede zvišanja plačila voznemu osebju.«
»Gre za več kot 30 linij, ki jih organiziramo lokalne skupnosti, razvojne agencije, turizmi, tako da lahko mirno rečem, da je, ob upoštevanju dejstva, da je nekaj tudi javnega prevoza, človek v Julijskih Alpah brez lastnega avtomobila popolnoma mobilen.«
»Ampak imamo na tej hrbtenici med primorskim in gorenjskim delom Julijskih Alp tudi vlak. Po dogovoru s Slovenskimi železnicami se letos uvajajo kolesarjem bolj prilagojeni vlaki v jutranjem in popoldanskem času.«
»Mislim, da to, da je poceni, ni tako visoka prioriteta, če pomislimo, kako visoki so stroški lastništva osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja.«